Najnowsze Wpisy

ciekawa notka ;) Komentarze (1)
25. czerwca 2003 19:06:00
linkologia.pl spis.pl

na początku tej notki wieeeelkie sorki za to że dopiero teraz ją napisałam ... wiadomo jak miałam wolny czas to oczywiście nie miałam weny ... a teraz kiedy muszę szybko sprzątnąć chatę i spakować się na biwak ... wiadomo mam ... w środę była u mnie impreza .. rodzinka pojechała nad jeziorko a ja z powodu biwaku oczywiśćie zostałam z pustą chatą ... aż samo się prosiło aby zrobić dyskę ... ogólnie było zaje...fajnie ...pomijając oczywiście fakt jakim są sąsiedzi ...tańczyłam z NIM ... było bosko ... nigdy tego nie zapomnę ale i tak nie mam zamiaru zbytnio przeżywać ... rozczarowanie byłoby zbyt duże ...dziś kupiłam sobie mundurek ... jest suuuuuuuuuuuuuuuuper!!zaczęłam kontakt z boskim chłopakiem z mojej szkoły (przez gg oczywiśćie) nie myślę o tym jak o czymś poważnym ale chciałabym go bliżej poznać ... podobno jest baaaaaaaaaardzo fajny ...narazie kończę ... jak wrócę z biwaku napiszę jeszcze coś fajnego ... pa

buziaczek_sandra : :

o uczuciach Komentarze (0)
15. czerwca 2003 13:59:00
linkologia.pl spis.pl

piszę zdołowana zdesperowana i zrozpaczona ... każda nastolatka marzy o domu mężu i dzieciach w przyszłości ....te bardziej odważne o chłopaku na już ... większość dziewczyn ma swój obiekt westchnień na który patrzy z podziwem i nadzieją na wspólną przyszłośc .... chłopcy tacy nie są , zastanawiają się tylko czy z kolejną dziewczyną będą wyglądać lepiej niż z poprzednią ... patrzą na wygląd dopiero potem na charakter ..... często jest tak że dziewczyna która jest z chłopakiem -pewna jego ogromnej miłości, nagle zdaje sobie sprawę że tak naprawdę jest nieszczęśliwa .... bo chłopak na początku cudowny i kochany dbający o nią,czuły wrażliwy teraz traktuje ją jak coś na pokaz ... firmową bluzę ..... zwierzątko domowe .... czymś co się chwali ale tylko czasami samemu zwróci się na to uwagę , zadba popieści ... odrobinę rozpuści ...w rzeczywistości nastolatka od swojego chłopaka nie wymaga wiele ... odrobinę czułości zainteresowania troski ... a nawet zazdrości kiedy ta rozmawia z innym ... większość chłopców o to nie dba ..... dlaczego ? z reguły pociągający obiekt westchnień jest nieosiągalny wtedy wpadamy w rozpacz ... głębi smutku w której pogrążamy się bez końca , co wtedy ? patrzymy na niego ... każdy uśmiech to jakby pocałunek ... ofiarowany bez świadomości ... przypadkowo ... wtedy myślimy już że chłopakowi sie podobamy , no w końcu skoro patrzy .. czasami się uśmiechnie , czy to nie jest miłość ? niestety potem jak kubeł zimnej wody na głowę tak świadomość do wnętrza wylewa się gwałtownie i nie spostrzeżenie ...... on ma inną .. nie kocha mnie .... nie mam u niego szans ... co to będzie ... ale przecież się uśmiechał . czy te uśmiechy nic nie znaczyły .... i wtedy wśród jego uśmiechów dostrzegamy te do innych dziewczyn .... i wtedy ogarnia nas smutek żal i ból ten okropny ból który przeszywa nas od środka i nic nie może go uśmierzyć ...... i co teraz .. myślimy ... anlizując wszystko zdajemy sobie sprawę że to wszystko było niepotrzebne .. wiadomo było że nie mam u niego szans ... a zresztą to tylko było zauroczenie ... czyż nie tak ? miałam świadomośc że to bezsens ... ale jednak to zrobiłam .... i tak jest zawsze ... kochamy cierpimy zapominamy i znowu kochamy cierpimy .... to błędne koło na które same się karzemy ...ale jednak zdajemy sobie sprawę że bez tego nasze życie byłoby puste a my same niespełnione ..... bo kiedyś pojawi się na horyzoncie ten jedyny kochający czuły , który zawsze będzie już z nami i właśnie on nas nigdy nie rozczaruje .... żyjmy tą niedzieją pełne wiary ... nie chodźmy smutne po korytarzach podnieśmy głowę do góry , uwierzmy w to żepoznamy tego jedynaego na zawsze !!! czekajmy bo to bardzo ważne ...

buziaczek_sandra : :

UŚMIECH !!! Komentarze (2)
13. czerwca 2003 21:11:00
linkologia.pl spis.pl

ten cudowny króliczek ma podnosić każdego zdolowanego ..... nie wiem czemu i po jaką cholerę ludzie się smucą .... i pomimo że mi samej teraz nie jest do śmiechu (jak zwykle sprawy sercowe) to chciaabym przyczynić się do uśmiechu innych !

buziaczek_sandra : :

wYtRySk nA mOjEj uLiCy ... ;) Komentarze (2)
12. czerwca 2003 12:16:00
linkologia.pl spis.pl

nA mOjEj ULiCy  jaki pewnie na każdej jest studzienka .... przed chwilą przyjechali jacyś panowie z pogotowia technicznego i zrobili metrową fontannę obrzydliwego żóltego plynu ,który zabawnym zbiegiem okoliczności wylewal się wprost przed moim domem! teraz ulica wygląda jakby zlal ię na nią olbrzym (cala zalaną jest okropną żólto-pomarańczową mazią ) koszmar !! już  sobie pojechali a nam mieszkańcom zostawili zasyfioną uliczkę , cwaniaki ! pozdro dla blogusia justysi i pana sawickiego ~!~

buziaczek_sandra : :

rÓżNi LuDzIe .... Komentarze (3)
11. czerwca 2003 18:07:00
linkologia.pl spis.pl

OGÓLNIE PRZYJĘTĄ ZASADĄ JEST ŻE LUDZIE POWINNI MIEĆ DO SIEBIE ALE TO JUŻ NIE MOJA WINA ŻE MAM CZASAMI OCHOTKĘ KOGOŚ NP WEŹMY TAKĄ ALKĘ (IC) TYPOWE DZIECKO KWIATÓW(ALE TAKIE POKRZYWDONE PRZEZ LOS)CZASAMI MAM OCHOTKĘ UPIĘKSZYĆ JEJ BUŹKE ŻEBY SIĘ ALBO TAK JĄ KOPNĄĆ W DUPSKOŻBY WYLĄDOWALA NA KSIĘŻYCU (UCIESZYLABYM TYM NIE TYLKO SIEBIE)KOCHA TAKIEGO PEDALKA DAWIDA KTÓRY KOSZMARNYM ZBIEGIEM OKOLICZNOŚCI KOCHA SIE WE MNIE (PORAŻKA ) TERAZ KIEDY BĘDZIEMY W MOŻE COŚ SPOWODUJE ŻE JĄ  MAM NADZIEJĘ ŻE ZNIKNIE BO MY SIĘ NIGDY NIE DOGADAMY          .

buziaczek_sandra : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

kabi | arakai | kropla-zapomnienia | flo | deedee | Mailing